About Me

header ads

Залучення аудиторії

 Залучення аудиторії до життя групи


Залучаючи користувачів до спільноти, не можна забувати про розвиток їхньої активності: взаємодіяти з ними, викликати інтерес до компанії. Аудиторія соціальних мереж досить категорична: якщо у групі нічого не відбувається, люди рано чи пізно покинуть її. Щоб цього не сталося, потрібно зробити перебування користувачів у спільноті максимально «живим», цікавим та корисним. В результаті ви зможете не тільки поінформувати чи розважити аудиторію, але й побудувати міцні довірчі взаємини.


Двома головними складовими залучення користувачів у життя спільноти є контент та комунікації. Ці елементи безпосередньо взаємопов'язані між собою: навіть насичене і живе спілкування не допоможе вам досягти результату, якщо наповнення групи буде марним, і навпаки.


Підготовка контенту


Щоб передплатникам було цікаво спостерігати за оновленнями у вашій спільноті, його контент повинен відповідати таким вимогам:


1. Актуальність.


Людям подобається отримувати тільки нові новини, дізнаватися те, про що вони не чули раніше, обговорювати те, що зараз знаходиться на піку популярності. Згадайте, наприклад, «Євробачення», а точніше, переможця цього конкурсу: наступного дня стрічки в соціальних мережах були заповнені обговореннями, фотографіями та перепоставаннями на цю тему. Ви можете вибрати будь-яку свіжу подію – свята, заходи, навіть погодні умови. Головне, продумати, як пов'язати із ним ваш бренд. Зрозуміло, якщо ваша спільнота присвячена дитячому харчування, мем з «бородатою співачкою» навряд чи допоможуть привернути увагу аудиторії.


2. Вплив на емоції аудиторії.


Контент, який ви розміщуєте у спільноті, має бути близьким до ваших передплатників, а теми, які ви торкаєтеся, повинні спонукати їх до роздумів, не залишати байдужими.


3. Брендованість.


У спільноті ви насамперед уявляєте свою компанію, тому не забувайте про брендування під час створення та розміщення контенту.


Не забувайте про те, що публікації зі згадкою бренду необхідно чергувати із розважальними!


Намагайтеся демонструвати найкращі сторони продукції вашої компанії, її переваги, унікальність та індивідуальність. Цей параметр контенту служить не тільки засобом створення активності, але й спрямований на те, щоб привернути увагу користувачів до ваших товарів.


Ви можете продемонструвати еволюцію продукту. У спільноті перебувають люди, яким свідомо цікава ця тема. Вони із задоволенням візьмуть участь у обговоренні такого посту, можливо, поділяться їм з друзями, які також можуть стати вашими передплатниками.


Якщо логотип вашої компанії зазнавав змін за час її існування, ви також можете це проілюструвати та використати цю інформацію для того, щоб підвищити активність передплатників.


4. Якісне оформлення.


Безумовно, текст є важливою складовою контенту у співтоваристві, але важливу роль тут також і його візуалізація. Як правило, користувачі не мають звички щоразу заходити до спільноти, щоб переглянути її оновлення. Для цього вони використовують стрічку новин, а це справжнє конкурентне середовище, в якому ваша публікація має помітно виділятися серед інших. Найкращим засобом звернути увагу користувачів на свій пост є ілюстрації. Ось кілька простих рекомендацій, які допоможуть вам при виборі зображень для розміщення у спільноті:


• Слідкуйте за розміром ілюстрації. Як правило, для коректного відображення на деcктопних пристроях (комп'ютери, ноутбуки) розмір картинки повинен бути не менше 200х200 пікселів, а на планшетах та ін гаджетах - не менше 600х600 пікселів.


Використовуйте фотобанки.


• Створюйте інфографіку. Великий пост з масою цифр і характеристик буде складно читати і сприймати. За допомогою інфографіки ви зможете візуалізувати всю важливу інформацію і зробити її вивчення цікавим для аудиторії.

• Використовуйте колажі. Цей вид візуалізації інформації дуже популярний серед користувачів соціальних мереж. Його основна перевага – можливість показати продукт чи інформацію про нього з різних сторін та дозволити передплатникам оцінити їх.


5. Різноманітність форм взаємодії.


Ну і нарешті, створюючи контент, не забувайте про різні способи подання інформації. Не варто постійно публікувати стандартні пости на кшталт «картинка + питання». Важливо урізноманітнити їх, надати аудиторії можливість взяти участь не лише в обговореннях будь-якої теми, а й в інших активностях.


Великою популярністю сьогодні користуються конкурси. Перш ніж оголосити про них у спільноті, потрібно визначити мету (наприклад, просування нового продукту або підвищення впізнаваності) та затвердити правила.


Потрібно докладно описати правила конкурсу, оформити їх як окремий документ та розмістити

у спільноті так, щоб користувачі легко могли знайти його і ознайомитися зі змістом. Не виключено, що серед ваших передплатників є так звані «мисливці за призами», які можуть ставити каверзні запитання та шукати привід, щоб здобути незаслужену нагороду. Якщо це станеться, ви завжди зможете обґрунтувати свої дії, продемонструвавши правила конкурсу.


Існують такі методики проведення конкурсів та розіграшів у спільнотах:


• Тоталізатор. Його суть полягає в тому, щоб виконати певні дії (поставити лайк, зробити репост тощо) і отримати шанс виграти приз. Таким чином, ви зможете не тільки значно підвищити активність користувачів, але й отримаєте ефект вірусності.


• Вікторина. Для того, щоб перетворити контент на цю форму активності, вам необхідно продумати питання (наприклад, знання продуктів компанії або вибрати будь-яку іншу тему), визначити правила та оголосити, яку нагороду отримає переможець.

Завдяки такому методу ви зможете представити передплатникам новий продукт, розповісти про його можливості та переваги.


• Нагородження активних учасників. Раз на 1–2 місяці визначайте найактивнішого передплатника (наприклад, того, хто робить найбільше перепостів, пише коментарі та ставить лайки частіше за інших) та нагороджуйте його символічним призом. Це дозволить показати користувачам, що ви дуже цінуєте їхню участь у житті бренду. Зрозуміло, таке ставлення викличе у них позитивну реакцію і лояльність до вашої компанії зростатиме.


• Офлайн-активність. Досить складний метод розвитку активності аудиторії, але має найтриваліший ефект. Ви можете запропонувати користувачам здійснити будь-яку дію поза інтернет-середовищом. Наприклад, «Лабораторія Касперського» одного разу оголосила конкурс,

суть якого полягала в наступному: зачекінитися на одному або всіх 7 найвищих вулканах Землі та написати історію про цю подорож. Нагородою за таку сміливість була поїздка до будь-якої країни світу.

Зрозуміло, така масштабна акція отримала відгук у тисячі передплатників, інформація про неї поширилася не тільки в соціальній мережі, а й по всьому інтернету, а учасники цієї спільноти оцінили оригінальність і щедрість бренду.


Має сенс використовувати цей метод розвитку активності, якщо у вас велика компанія з численною ЦА і, звісно, якщо ваш бюджет дозволяє нагороджувати учасників такими великими призами.


• Фотоконкурси. Публікація фотографій сьогодні є одним із найулюбленіших занять багатьох користувачів соціальних мереж. Особливу популярність набув додаток Instagram, який дозволяє миттєво викладати фото та ділитися ними з друзями. Ви можете використовувати його для проведення фотоконкурсу, який анонсуєте у вашій спільноті.


В результаті вам вдасться підвищити активність у групі, збільшити впізнаваність вашої компанії та, зрозуміло, підвищити лояльність аудиторії.


Дотримуючись перерахованих вище рекомендацій, ви зможете зробити контент ефективним інструментом розвитку спільноти.

Залучення аудиторії


Дописати коментар

0 Коментарі