About Me

header ads

Комунікації з аудиторією

 Крім якісного наповнення групи, ще одним значущим фактором на шляху до успіху в соцмережі є комунікації з передплатниками.


При спілкуванні з аудиторією у співтоваристві завжди дотримуйтесь наступних правил поведінки:


1. Завжди реагуйте на коментарі. Таким чином ви вкотре продемонструєте, наскільки вас хвилює думка користувача, та сформуєте у нього лояльне ставлення до вашої компанії.


2. Намагайтеся знайти компроміс. Наприклад, якщо в правилах спільноти написано, що його учасники не повинні вживати в промові нецензурних виразів, а користувач це порушив, не поспішайте видаляти коментар. Чемно попросіть його зробити це самостійно.


3. Заохочуйте адвокатів бренду. Адвокатами бренду називають людей, які не є співробітниками компанії, при цьому вони – найвідданіші шанувальники та готові відстоювати її інтереси не лише в інтернеті, а й у реальному житті абсолютно безкорисливо. За умови правильного підходу такий користувач може стати персональним захисником вашого бренду в соцмережі.


Найважливішою нагородою для такого передплатника є можливість відчути себе потрібним та причетним до вашої компанії. Довірте йому тест-драйв нової продукції або надайте можливість виступити експертом в обговоренні.


Працюючи з адвокатом бренду, пам'ятайте, що він є одним з найважливіших учасників вашої спільноти і захищатиме компанію навіть у критичних ситуаціях, тому вашою основною метою є збільшення числа таких людей.


4. Не відповідайте негативом на негатив. Усі негативні коментарі у соціальних мережах можна розділити на такі типи:


• Невиправданий негатив. Має на увазі одне або кілька слів негативного змісту, які не підкріплені фактами. Як автори зазвичай виступають тролі, які, як правило, не схильні до ведення конструктивного діалогу.


Тролі – це користувачі соцмережі, які пишуть негативні повідомлення про компанію та навмисно провокують конфлікт.

У відповідь на такі коментарі слід написати попередження з проханням обґрунтувати їх та повідомити, що в іншому випадку повідомлення буде видалено.


Якими б несправедливими і негативними були коментарі на адресу вашої компанії, ви завжди повинні відповідати на них ввічливо!

• Обґрунтована критика. У разі користувач готовий пояснити свою думку. Обговоривши з ним ситуацію, вам вдасться уникнути конфлікту.


Дотримуючись цих правил, ви зможете організувати грамотні комунікації з учасниками спільноти. У сукупності з якісним контентом вони стануть ефективним інструментом у розвитку групи та допоможуть завоювати серце навіть найскептичнішого користувача.


Як ви вже могли переконатися, організація брендового співтовариства у соцмережі – це ефективний спосіб викликати в користувачів інтерес до вашої компанії. Дивуйте передплатників, надавайте їм більше корисної інформації та робіть кожен день їхнього перебування у спільноті захоплюючим. Зрозуміло, на це може знадобитися багато часу та ресурсів.

Комунікації з аудиторією


Дописати коментар

0 Коментарі