About Me

header ads

Складаємо анкори посилань

 Складаємо анкори посилань – 5 ключових моментів


На SEO форумах і блогах тема про правильність складання анкорів посилань піднімалася вже не раз. Зазвичай найактивніші суперечки розгоряються навколо таких питань: чи варто розбавляти анкори та як це робити? які анкори вважаються природними? чи не склеюються посилання з однаковими анкорами?


• Думок щодо кожного питання є багато. Я не зупинятимуся на кожному з них, а просто розповім про свій підхід до складання анкорів, до якого я прийшов, багато разів аналізуючи посилання конкурентів та експериментуючи з анкорами своїх сайтів. Зараз такий підхід чудово працює і, я думаю, працюватиме ще довго.


Отже, складаючи анкори посилань, я керуюсь такими принципами.


Необхідно враховувати особливості всього семантичного ядра загалом.


Якщо сторінка, просування якої складаються анкори, розкручується за кількома фразами, більш частотні і конкурентні фрази повинні зустрічатися в анкорах частіше, ніж СЧ і НЧ. Простий приклад - якщо сторінка просувається за словами "фабрика меблів" і "шатура меблі інтернет магазин", то фраза "фабрика меблів" повинна зустрічатися в анкорах частіше, ніж "шатура меблі інтернет магазин".


Необхідно враховувати особливості кожної ключової фрази окремо.


При складанні анкорів для двоскладових запитів не завадить іноді використовувати перестановку слів

("фабрика меблів" - "меблі фабрика", "меблі шатура" - "шатура меблі", "ремонт ноутбуків" - "ноутбуки ремонт" і т.д.). У мене, як правило, перестановка використовується в 1/3 анкорів для кожного з двоскладників.


Складаючи анкори для фраз, що складається з 3 і більше слів, саму фразу в чистому вигляді я взагалі вживаю дуже рідко (не більше ніж у 30% анкорів для цієї фрази). Решта анкор я складаю чергуванням слів, з яких ця фраза складається. Напірмер, якщо мені потрібно скласти 10 анкорів для просування сайту за фразою "шатура меблі інтернет магазин", ці 10 анкорів будуть виглядати приблизно так:


<a>шатура меблі інтернет магазин</a>

<a>інтернет магазин меблів намету</a>

<a>меблі намету інтернет магазин</a>

<a>інтернет магазин намету</a>

<a>інтернет магазин меблів</a>

<a>меблі намету в інтернет</a>

<a>магазин меблів намету</a>

<a>магазин меблів в інтернеті</a>


Це приклади в чистому вигляді, без застосування додаткових слів і відмінків, які я теж зазвичай використовую. Тільки в 3 з 10 анкорів використовується повноцінна фраза без перестановок (1-3), в 2 з 10 фраза вживається повністю (4-5), але з перестановками, а в 5 з 10 використовується лише частина фрази в різних перестановках (6-10) ). Виглядає дивно? Можливо, але саме такий метод допоміг мені зрушити з місця сайт за три-чотири складними СЧ, який тупцював на 3-4 сторінки більше 3 місяців. Тоді в кожному анкорі у мене повноцінно вживався один із багатослівних ключових слів, і я повністю переписав більше 70% анкорів приблизно так, як зазначено в прикладі. Результат став очевидним практично після наступного апдейту.


Потрібно намагатися робити анкори різноманітними.


Залежно від особливостей (частоти та конкурентності) ключової фрази я використовую в анкорах від 30 до 60% точних входжень. Решту намагаюся урізноманітнити, використовуючи наступні прийоми:

- Різні відмінки та числа кожного слова;

- Розведення ключових слів іншими словами;

- анкори без вживання ключових слів.


З відмінками, я думаю, зрозуміло. Про всяк випадок наводжу приклад:


<a>диван шатура</a> – називний відмінок однина;

<a>дивани шатура</a> – називний відмінок множина;

<a>диванів шатура</a> – родовий відмінок множинної

<a>диваном шатура</a> – орудний відмінок однина;


З розведенням трохи складніше. Виходячи з припущення, що "слабке" (читай - рідко вживане в мові і в інтернері) слово забирає на себе найбільшу вагу, я намагаюся не вживати для розведення рідкісні слова. Як дізнатися, яке слово вживається рідше, а яке частіше? ВЧ слова можна вважати більш популярними, ніж СЧ і НЧ, і використовувати їх для розведення.

Як анкор без ключових слів я, як правило, використовую URL сайту, назву компанії, а також такі поширені для цієї мети фрази, як "тут", "тут", "сюди", "джерело" і т.д.


Потрібно намагатися робити анкори природними


Маячня в анкорах, можливо, і не несе ніякої шкоди для ранжирування і працює так само, як і нормальні анкори, але я все одно намагаюся робити анкори людиноочитабельними і природними по максимуму. Звичайно, це додаткова трата часу, але я все-таки дотримуюсь цього принципу. Зробити анкори максимально природними допомагає окружний текст:


Ви будете здивовані якістю <a>диванів намету</a>, які продаються в нашому магазині.


Потрібно враховувати існуючі анкори.


Якщо сайт просувався ще до вас, значить він вже має якісь зовнішні посилання, тексти яких ви навряд чи зможете змінити. Отже, їх потрібно враховувати під час створення нових текстів. Наприклад, якщо в існуючих посиланнях використовується переважно точне входження - потрібно робити більше посилань з розведеними анкорами, якщо більшість анкорів вже розведені - потрібно робити упор на точне входження.


Що ще? Якщо я незнайомий з тематикою і маю сумніви щодо того, як правильно складати анкори – я дивлюся посилання конкурентів, і це допомагає мені визначитися.

Складаємо анкори посилань


Дописати коментар

0 Коментарі