About Me

header ads

Розкрутити сайт з нуля

 Що дають статті для просування сайту?


Статті – дуже ефективний спосіб просування. Посилання в статтях оточені текстом, що набагато краще для пошукових систем. Посилання зі статей виглядають дуже природно. Ще один великий плюс статейного просування – цим за великим рахунком мало хто займається. Комусь простіше купити посилань, комусь просто ліньки писати і не хочеться витрачати гроші на замовлення статей, хтось не вміє писати статті, хтось просто не розуміє весь потенціал та ефект від просування статтями. Це і добре – менше народу, більше кисню.


Якими мають бути статті для просування сайту?


Я активно займаюся просуванням статтями з осені 2012 року. Перелічу основні вимоги до статей.


Оптимальна довжина статті – 1000 -3000 символів. У середньому рекомендую ставити одне посилання на тисячу знаків. Посилання зі статті повинні вести на сторінки в межах одного домену. Зазвичай ставлю 1 посилання на головну сторінку сайту, що просувається, і 1-2 на внутрішні. Не рекомендую ставити більше трьох посилань у статті – підвищується шанс, що її не допустять до публікації. Посилання у тілі статті ставлю рівномірно, поділяючи їх масивами тексту.


Для більшості сайтів та каталогів статей роблю html-версію статті, оформляючи посилання у html форматі:


<a href="http://shakin.ua/">текст посилання</a>


Частина безкоштовних каталогів статей приймає статті у форматі bb-code, посилання для них оформлюються таким чином:


[url=http://shakin.ua/]текст посилання[/url]


Є невелика група безкоштовних каталогів статей, посилання зі статті у яких можна поставити лише вставивши просту текстову версію статті, виділивши потрібну фразу і зробивши її посиланням через пропонований інтерфейс.


Раджу заздалегідь підготувати три версії статті: html, bb-code та просто текст без посилань. У статтях бажано зробити розбивку на абзаци, а також 1-2 рази виділити потрібні ключові слова тегом <strong> (він краще, ніж тег <b>). Також заздалегідь підготуйте текстовий файл з вашим ім'ям, контактним e-mail, ключовими словами та коротким описом статті. Також раджу приготувати інформацію “Про автора” у html та bb-code форматах – у цей блок на багатьох каталогах статей можна вставляти посилання на свій сайт.


Як оптимізувати статтю під пошуковий запит?


Раджу використовувати для просування статтями середньочастотні та низькочастотні запити. Високочастотники одними статтями в більшості випадків не просунути (для цього потрібно використовувати статті в комплексі з іншими способами просування). А ось середньо- та низькочастотники – те, що потрібно.


Ідемо на дуже знайомі сервіси підбору слів Вордстат і Swords, і вбиваємо по черзі основні пошукові запити для просування нашого сайту. З отриманої купи дбайливо вибираємо потрібний запит, під який хочеться сьогодні написати статтю.


Статистика ПС видає узагальнені варіанти пошукових запитів, тобто замість запиту

"Ціна просування сайтів" статистика видає "просування сайту вартість" і т.д. Слід використовувати звичайні читабельні варіанти пошукових запитів, орієнтуючись на статистику.


Поки нас натхнення не залишило, терміново пишемо статтю. Заголовок, ясна річ, робимо на основі підібраного запиту. Далі у тексті намагаємося використати потрібний пошуковий запит 2-5 разів. Природно, не потрібно робити зі статті звалище ключових слів - його не приймуть ні в один каталог статей, що поважає себе.

Зазвичай я роблю одне посилання на головну сайту, що просувається, з потрібним запитом для головного, а запит, під який оптимізується стаття, використовую для тексту двох інших посилань.


За якою схемою додавати статті для просування сайту?


Зазвичай я пишу чи замовляю 2-4 статті на місяць. Кожна стаття розміщується у всіх каталогах статей. При платному розміщенні також використовую схему одна стаття на всі сайти. Платно розміщую 1-2 статті на 2-6 сайтах на місяць. Для платного та безкоштовного варіантів використовую різні статті. Для платних пишу якісніші статті, намагаючись зробити їх цікавими та корисними – при платному розміщенні на якісних сайтах можна отримати додаткових відвідувачів.


Для безкоштовного варіанту пишу більш широкі статті. Не скажу, що для безкоштовних каталогів статей використовую низькосортні статті, просто намагаюся писати їх за меншу кількість часу.


Як шукати каталоги статей?


Каталоги статей можна легко і швидко знайти у пошукових системах запитами виду:


Каталог статей


додати статтю


Для пошуку тематичних каталогів статей використовуйте запити:


каталог статей "будівництво"


додати статтю “медицина”


Раджу збирати адреси каталогів статей у табличку excel, потім при додаванні статті робити коментар біля кожного каталогу статей (наприклад, додавання по e-mail, додавання стало платним. Також рекомендую розносити каталоги статей за вкладками (каталоги статей у html-форматі, у bb- код або текст із посиланнями через інтерфейс).


Як перевірити статтю на унікальність?


Для перевірки статті на унікальність рекомендую безкоштовну програму DC Finder, послуги Антиплагіат Copyscape.


Чи добре, якщо з одного каталогу статей буде кілька різних статей з посиланнями на мій сайт?


Користь буде у будь-якому випадку. Бажано додавати не відразу кілька статей у кожен каталог статей, а рознести їх за часом, ефект буде більшим. Саме тому я розподіляю додавання статей за часом та додаю 2-4 статті на місяць.


Де знайти сайти для розміщення статей назавжди?


Користуюся біржею статей Міралінкс, там найякісніші сайти, а також гарантується, що статтю не видалять через якийсь час.


Також можна безпосередньо зв'язатися з власниками сайтів для розміщення статей назавжди на сеобілдингу.


Чи потрібно писати унікальні статті, чи достатньо рерайту?


Я завжди використовую унікальні статті, для пошукачів вони смачніші


Чи потрібно розміщувати статті лише у тематичних каталогах статей?


Розміщення статей у тематичних каталогах статей бажано, але часом важко з банальної причини - тематичних каталогів статей за вузькими тематиками замало чи взагалі немає у природі. Тому раджу розміщувати статті як у тематичних, так і загальнотематичних каталогах статей, в яких є відповідна рубрика для вашої статті.

Як подивитися, який ефект дала та чи інша стаття?


Ефект може бути у зростанні позицій, посиланнях та/або додаткових відвідувачах.


Для відстеження зростання позицій можна використовувати безкоштовну програму Сайт-аудитор. Після написання та додавання статті внесіть пошуковий запит, який просуваєте цією статтею, і стежте за динамікою позицій.


Відвідувачів можна легко простежити, якщо на сайті встановлено лічильник LiveInternet (у лівій колонці дивіться пункт "переходи з сайтів") або Google Analytics (джерела трафіку).


Посилання можна легко переглянути через Сайт Експлорер, цей сервіс найкращий і показує всі посилання на ваш сайт. У налаштуваннях потрібно вибрати Inlinks (Зовнішні посилання) та Except from this domain (щоб не показувалися посилання із самого сайту). Для відображення посилань на всі сторінки сайту потрібно вибрати опцію Entire Site (весь сайт).


Чи можна використовувати зображення у статтях?


Якщо у статті доречна картинка, її бажано помістити. Після заливання картинки вам буде запропоновано кілька варіантів коду картинки, залишиться лише вибрати потрібний (html або bb-code) та використовувати його у статті. Також можна зробити картинку посиланням, особливо якщо розміщуватимете статтю на відвідуваному сайті - це може збільшити кількість переходів на Ваш сайт.

Розкрутити сайт з нуля


Дописати коментар

0 Коментарі