About Me

header ads

Види пошукових запитів

 Види пошукових запитів: низькочастотні, середньочастотні, високочастотні та long tail запити


Пошукові запити користувачів складаються з різних ключових слів чи словосполучень. Вони здебільшого становлять семантичне ядро ​​для сайту чи блогу. Як і багато іншого ключові слова мають свою класифікацію. У статті йтиметься саме про види пошукових запитів: як вони поділяються і якими бувають.


Усі ключові слова за частотністю запитів поділяються на 4 види: низькочастотні, середньочастотні та високочастотні та довгий хвіст.


Низькочастотні запити – це ключові слова, які запитуються в пошукових системах не частіше ніж 1000 разів на місяць. Наприклад, пошуковий запит "приготування червоної ікри" є низькочастотним. Створивши спеціальну оптимізовану сторінку під таке словосполучення, можна без особливих зусиль потрапити до топ-10 пошукових систем. Це відбувається у зв'язку зі слабкою конкуренцією.


Середньочастотні запити – це ключові слова, які вводять у пошук користувачі від 1000 до 10000 разів на місяць. І тут можна навести інший приклад. Запит "червона ікра" буде вже середньочастотником. Щоб просунутися до десятки пошукових систем за такими запитами, необхідно вже додати більше сили та часу. Тут не буде просто створити якісну сторінку з текстом. Можливо, доведеться поставити трохи посилань з інших ресурсів та внутрішніх сторінок сайту.


Високочастотні запити – це ключові слова, які запитуються у пошукових системах досить часто, наприклад, 100.000 разів на місяць. Насправді немає чіткої грані в цифрах, яка могла б віднести той чи інший запит до певної частотності. Все робиться з досвіду і «на око». Прикладом високочастотника може бути запит «ікра». Вийти на першу сторінку видачі пошукових систем у разі буде вже важко. Така робота триває зазвичай не менше 2-3 місяців і має комплексний характер: грамотна сторінка, внутрішня перелінковка та якісний лінкбілдинг.


Довгий хвіст – це пошукові запити, які мають дуже невелику частотність. Іншими словами, їх шукають за місяць не більше 1-10 разів. Наприклад, запит «приготування червоної ікри в домашніх умовах влітку» стосується якраз довгого хвоста або як ще називають long tail запиту. Незважаючи на таку частотність, такі ключові слова приносять сайт до 90% усіх відвідувачів. У зв'язку з цим до таких запитів слід підходити особливо уважно.


Види пошукових запитів: низькоконкурентні, середньоконкурентні, висококонкурентні


Як відомо, пошукові запити по частотності діляться на 4 види: низькочастотні, середньочастотні, високочастотні та ключові слова «довгого хвоста» (long tail запити). У цій статті буде розказано про іншу класифікацію ключових слів, які запитуються користувача в пошукових системах. Йтиметься про види запитів щодо рівня конкуренції.


Прийнято вважати, що за силою боротьби за першість у пошуковій видачі ключові слова поділяються на низькоконкурентні, середньоконкурентні та висококонкурентні.


Низькоконкурентні пошукові запити, як правило, є ще низькочастотними. Чому так відбувається? У зв'язку з тим, що непопулярні ключові слова не зможуть принести на сайт багато відвідувачів з пошуку, то й займатися ними практично ніхто не хоче. У такому разі й виходить, що конкуренції за такі слова майже немає. Насправді ж низькоконкурентні пошукові запити є дуже важливою складовою для семантичного ядра сайту. Для молодого інтернет-проекту вони служать першим кроком до отримання відвідувачів, клієнтів або зацікавлених користувачів. За ними дуже легко просунутися в першу десятку пошукової видачі, не витративши багато зусиль.


Середньоконкурентні ключові слова вже мають середню частотність і, відповідно, підвищену конкуренцію. За їхнє просування беруться вже більше сайтів. За такі запити варто братися до веб-проектів, які вже мають стаж від 6 місяців і більше. Середня конкуренція та непогана прогнозована кількість трафіку роблять середньоконкурентні ключові слова особливо привабливими для просування в пошукових системах.


Висококонкурентні слова мають досить високу конкуренцію. Як правило, це дуже популярні слова, які всім приходять на думку при пошуку чогось. Якщо людина цікавиться покупкою пральної машини, то, швидше за все, у пошуковому рядку вона запровадить «купити пральну машину». Це, безперечно, висококонкурентний запит. Майже всі продавці пральної техніки боротимуться за нього.

При просуванні свого сайту чи проекту клієнта варто чітко розуміти конкуренцію за тим чи іншим запитом. Це насамперед необхідно для того, щоб правильно оцінити існуючий стан справ у пошуковій видачі та грамотно розрахувати бюджет на розкручування ключового слова. Інакше можна витратити надто багато коштів та часу або, навпаки, спустити весь бюджет, не потрапивши на потрібну позицію.

Види пошукових запитів


Дописати коментар

0 Коментарі