About Me

header ads

Просування запитів

 Просування пошукових запитів на перспективу


Дорогі друзі, сьогодні я поділюся з вами своїми думками щодо того, як просувати пошукові запити на перспективу.


На мою думку, це дуже цікавий напрямок. Як відомо, виходять нові версії популярних програм, випускаються нові моделі телефонів та автомобілів – словом, йде постійна поява нового.


Як тільки з'являється подібна новинка, багато вебмайстрів відразу починають створювати під неї сайт або сторінку на вже існуючому ресурсі та просувати їх. Звичайно, бажаючих отримувати цільових відвідувачів за перспективним ключовим словом є багато, і при цьому конкуренція буває дуже сильною.


Переваги просування на перспективу


Якщо заздалегідь вибрати пошуковий запит для просування в майбутньому і підготувати під нього окремий сайт або створити сторінку, а потім зайнятися оптимізацією та просуванням, то шанси потрапити в топ у той час, коли запит почне ставати популярним, набагато вище, ніж якщо починати з нуля. .


У той час, як ваші конкуренти тільки створюватимуть посадкові сторінки або окремий сайт під потрібний пошуковий запит, у вас вже буде незаперечна перевага - оптимізований сайт або внутрішня сторінка з віком та зовнішніми посиланнями. Ви виграєте не тільки час, але й потрапите в топ, доклавши набагато менше зусиль і вклавши менше коштів.


Як відомо, вік веб-документа (сторінки або сайту), його відповідність тематиці пошукового запиту, кількість та якість зовнішніх посилань та їх вік є одними з найважливіших факторів ранжирування в пошукових системах.


Сайт чи внутрішня сторінка?


За інших рівних умов просування конкурентного запиту краще окремий сайт, ніж внутрішня сторінка. Хоча я вважаю, що за багатьма запитами не обов'язково робити окремий сайт.


Грамотно оптимізована внутрішня сторінка, яка підживлена ​​якісними зовнішніми посиланнями з тематичних сайтів, теж має хороші шанси потрапити в топ і отримувати цільових відвідувачів при просуванні запитів на майбутнє.


Звичайно, якщо ви вибираєте конкурентний запит, то в ідеалі для просування потрібно робити окремий сайт.


Як знайти пошукові запити на перспективу?


Як знайти перспективні пошукові запити для просування в майбутньому?


Візьмемо, наприклад, популярний двигун для блогів Wordpress. На ньому працює така величезна кількість блогів, що в тому, що Wordpress буде популярним у найближчі роки, можна не сумніватися. Набираємо в Google запити:


Wordpress version history


Wordpress історія версій


Зверніть увагу на пункт "Planned Versions" (Заплановані версії) на вказаній сторінці. У ньому можна дізнатись, які версії Wordpress заплановані на найближчі рік-два. Ці запити можна використовувати.


У багатьох темах можна знайти пошукові запити для просування на перспективу. Це можуть бути нові версії браузерів, моделі смартфонів, планшетів, ноутбуків – словом, є де розгулятися фантазії.


Думаю, ще важливо вибирати пошукові запити в тій тематиці, яка вам знайома та цікава, щоб через якийсь час у вас не зникло бажання займатися цим напрямком.


Підключайте креатив


Якщо є можливість, рекомендую використовувати альтернативні шляхи отримання відвідувачів. Я маю на увазі вірусні відео - це дуже ефективний засіб для залучення цільових відвідувачів. Відео ідеально підходить для просування у соціальних мережах, а там, як відомо, величезна кількість користувачів.


Наведу приклад. Пам'ятаєте, як усі чекали iPhone 5? А хтось не чекав, а зробив «качку» - створили відеоролик, який нібито демонструє унікальні можливості нового iPhone 5.


У цього відео на даний момент понад 42 мільйони переглядів та майже 40 тисяч коментарів. Воно, до речі, у топі Google на запит «iPhone 5».


Наприкінці відео розміщено посилання на сайт його творців, що дало йому чимало переходів. Звичайно, з'явилися й інші відео, наприклад, про iPhone 6, але воно не так якісно зроблено (відео на основі фото, а фото набагато легше підробити в тому ж Фотошопі).


Проте у цього відео вже 2,3 мільйона переглядів.


Як бачите, відео – це просто ядерне паливо для просування пошукових запитів на перспективу.


Що ж писати за запитами на перспективу?


Часто буває, що за запитами на майбутнє взагалі немає жодної інформації. Ну, немає її, і все.


У цьому випадку на початковому етапі раджу публікувати статті та огляди у вигляді загальних прогнозів та припущень. Почитайте опис існуючих версій, і на їх основі напишіть свої прогнози (звісно, ​​жодного копіпасту). Спочатку ніхто не набиратиме просувається вами запит, тому можна написати лише найзагальніші слова без конкретики.


Дізнайтеся будь-яку нову інформацію за вибраним пошуковим запитом і додавайте її на сайт, що просувається або сторінку в міру появи. Як тільки на ваш запит з'явилося щось нове, то ви повинні оперативно додавати ці дані на ваш сайт або сторінку.


Як дізнаватися нове за запитом, що просувається?


Раджу насамперед шукати інформацію щодо обраних вами запитів в англомовному інтернеті. Часто буває, що інформація, яка з'являється у пошуку, є, по суті, перекладеною з якогось англомовного першоджерела.


Та й навіщо шукати інформацію про запити, що просуваються, на майбутнє в пошуку, в той час як нам потрібно стати першими в ньому? Треба зробити так, щоб у вас на сайті або сторінці інформація з'являлася першою і швидше, ніж у можливих конкурентів.


Для пошуку потрібної інформації є дуже зручний та ефективний спосіб. Використовуючи його, ви отримуватимете повідомлення про те, що десь з'явилася публікація за потрібним вам пошуковим запитом прямо на ваш e-mail.


Цей сервіс називається Google Оповіщення.


У міру того, як просувається запит ставатиме популярним, повідомлень про нього приходитиме все більше. У цьому випадку клацніть на кнопку «Керування оповіщеннями», праворуч від потрібного сповіщення виберіть пункт «Редагувати» і змініть значення «Частота відправки» на «1 раз на день» або «1 раз на тиждень».


Нову інформацію можна дізнаватися не лише з Google, а й із Твіттера. Для цього є чудовий сервіс Twitter, який є аналогом Google Оповіщень, тільки для Twitter. У його безкоштовній версії можна задати оповіщення за 5 пошуковими запитами, оповіщення надходитимуть раз на добу.


Для Твіттера є ще один сервіс повідомлень - tweetalarm.


Як просувати пошукові запити на перспективу?


Для просування таких запитів я раджу використати вічні посилання. Це дозволить з часом накопичити постійну масу посилань, яка дозволить вашому сайту або сторінці потрапити в топ.


Одним із найефективніших методів просування запитів на перспективу я вважаю розміщення статей на якісних сайтах на тематику з посиланнями на ваш сайт. Посилання у статтях оточені текстом, що позитивно впливає на їх ефективність.


Крім платних методів, бажано задіяти і безкоштовні способи просування – соціальні мережі (обов'язково), безкоштовні каталоги сайтів, безкоштовні каталоги статей та прес-релізів, тематичний обмін посиланнями, постовими, статтями тощо. Якщо у вас є сайт за такою ж тематикою, то можна його задіяти і опублікувати на ньому кілька статей з посиланнями на сайт або сторінку, що просувається.


Внутрішня оптимізація


Внутрішня оптимізація є важливим моментом при просуванні пошукових систем. Основне правило - пошуковий запит, що просувається, повинен в точному вигляді зустрічатися в метатегах, заголовку і тексті сторінки.


Один із найефективніших способів залучення відвідувачів із пошукових систем – публікація великих та цікавих статей. Статті добре підійдуть для просування запитів на перспективу.


Незалежно від того, чи просуваєте ви сайт або сторінку, корисно з інших внутрішніх сторінок ставити посилання на документ, що просувається.


Хто не ризикує, той не п'є шампанського


Слід враховувати, що немає жодних гарантій, що обраний вами пошуковий запит для просування у майбутньому обов'язково «вистрілить» і приноситиме вам бажану кількість цільових відвідувачів

Просування запитів


Дописати коментар

0 Коментарі