About Me

header ads

Тренди інтернет-маркетингу

 Інтернет-середовище надає найширші можливості для організації ефективних маркетингових заходів.


Мобільні сервіси


Одним із найперспективніших напрямків в інтернет-маркетингу вважається розвиток мобільних додатків — програм, розроблених для роботи на смартфоні та планшеті. Програми для таких пристроїв завантажують із спеціальних майданчиків, передбачених операційною системою. Для пристроїв фірми Apple — на майданчику Apple Store, для Android'ів — у Google Play, для Nokia — у Ovi.Store.


Навіщо потрібні мобільні програми?


Завдяки мобільним програмам бренд може надати підтримку клієнту в будь-який момент і в будь-якому місці, навіть якщо у користувача під рукою немає стаціонарного комп'ютера.


Ефект


Завдяки мобільним програмам бренд отримує довгострокову комунікацію зі споживачем. Якщо той скачав у свій телефон мобільний додаток, і він корисний, споживач буде до нього постійно звертатися та отримувати інформацію про бренд у режимі «тут і зараз», саме тоді, коли вона справді потрібна.


Мобільний зв'язок дає можливість точно визначати розташування абонента. На Заході бренди вже широко використовують цю можливість для залучення покупців через геолокаційні сервіси.


Геолокаційний сервіс — це спеціальна програма для мобільного пристрою, яка складається з набору інтерактивних карток з позначками про навколишні об'єкти: кафе, магазини, кінотеатри, лікарні та ін.


Багато геолокаційних сервісів надають користувачам можливість самим вносити в базу даних цікаві місця та залишати коментарі до них.


Важливо!


Сфера використання мобільних сервісів дуже широка. За допомогою мобільних додатків можна продавати свіжі книги та журнали, організовувати доставку їжі, квітів та побутової техніки… Однак майте на увазі, що мобільний додаток допомагає генерувати продаж тільки в тому випадку, якщо у вас масовий продукт. В інших випадках мобільні послуги працюють на збільшення лояльності клієнтів.


Лідогенерація


Лідогенерація (від англ. lead generation) - це робота, спрямована на збільшення «корисних» дій, що здійснюються користувачем на сайті. Корисна дія - це, наприклад, заповнення форми зворотного зв'язку, відправка резюме, завантаження прайс-листа і т.д. Такі дії називаються "корисними" тому, що вони наближають потенційного клієнта до здійснення покупки.


Особливо ефективна лідогенерація при просуванні складних продуктів та послуг, що потребують консультування та тривалого часу на роздуми: кредитів, страхування, покупки автомобіля або дорогих меблів, комп'ютерних програм та ін.


Ефект


1. У клієнта формуються правильні очікування за рахунок того, що він більш поінформований про товар та послугу.

2. Ви значно спрощує роботу менеджерів з продажу, оскільки клієнт самостійно знайомиться з презентаційними матеріалами.

3. Отримані контакти клієнтів можна використовувати для проведення опитувань та оповіщення про чинні акції (тільки якщо вони дали свою згоду на це).


Як це працює?


Сподобалася модель та хочеться отримати брошуру з детальною інформацією? Спочатку заповніть анкету.


Сайт збирає детальну інформацію про користувачів: місто, вулицю, квартиру, email, мобільний та домашній телефони, на якому автомобілі користувач їздить зараз...


В підсумку:


›› користувач отримує додаткову інформацію про автомобіль, не виходячи з дому;

›› маркетологи отримують дані для аналізу цільової аудиторії та ефективності реклами;

›› продавці отримують можливість швидше укладати угоди, адже вони мають не тільки контакти потенційних клієнтів, а й їхні особисті переваги!


Ретаргетинг


Ретаргетинг - це інструмент інтернет-маркетингу, який дозволяє показувати рекламу тим користувачам, які вже відвідали сайт рекламодавця, але не здійснили покупку.


Ретаргетинг повертає користувачів, які вже знають вашу компанію, на ваш сайт знову та знову. Це чудовий інструмент для кожного етапу вирви продажів.

Відвідування сайту - найпростіша умова для настроювання ретаргетингу. Є й складніші комбінації умов.


Наприклад:


›› банер із зображенням товару показується тим користувачам, хто додав цей товар у кошик, але ще не сплатив його;

›› оголошення, що нагадує перейти за посиланням з електронного листа - якщо користувач отримав email з цінною пропозицією від компанії, але ще не скористався ним.


Ефект


1. Утримання уваги аудиторії до бренду або продуктів та повернення її до вас на сайт.

2. Економія рекламного бюджету – ви показуєте рекламу лише тим, хто вже зацікавився компанією.


Важливо!


Деякі інтернет-користувачі не люблять, коли їх переслідує та сама реклама. Налаштовуйте ретаргетинг таким чином, щоб ваша пропозиція була для потенційного клієнта дійсно вигідною, а не набридливою. Банери для ретаргетингу мають бути цікавими, веселими, щоб викликати у користувача приємну асоціацію з відвідуванням вашого сайту.


Real Time Bidding


RTB (англ. Real Time Bidding) - це аукціон рекламних оголошень в реальному часі.


Ефект


Зменшення кількості «холостих» показів реклами за рахунок точного націлення та купівлі показів по одному, а не тисячами.


Як це працює?


Рекламна RTB-система в процесі завантаження інтернет-сторінки користувачем проводить низку операцій:


1. Класифікує запит на показ реклами за величезним числом параметрів (дані про користувача, майданчик, час і т.д.) і запитує додаткову інформацію про користувача на біржі таргетингових даних.

2. Передає цю інформацію в рекламні мережі та отримує від них ставки, за якими вони готові купити цей показ.

3. Вибирає серед отриманих відповідей найвищу ставку.

4. Отримує оголошення від переможця аукціону та передає його браузеру користувача.


Поки у користувача завантажується сторінка сайту, RTB-система аналізує безліч факторів, і потім вона показує користувачеві найбільш цільову рекламу.

Тренди інтернет-маркетингу


Дописати коментар

0 Коментарі