About Me

header ads

Трафік з контекстної реклами

 Трафік із контекстної реклами (контексту, КР) – відвідувачі, які перейшли на сайт із коротких текстових повідомлень. Такі оголошення показуються користувачам поряд із результатами пошукової видачі та відповідають тематиці (контексту) зробленого запиту. Контекстна реклама також може розміщуватись і на тематичних ресурсах – у партнерів рекламного сервісу.


Розміщення контекстної реклами


Пошукова видача


• Оголошення відображається відповідно до запиту користувача у результатах видачі пошукових систем (поряд із переліком сайтів).

• Приносить до 90% контекстного трафіку.


Тематичні майданчики


• Пошукові системи враховують, які запити вводив користувач останнім часом. Коли він переходить на партнерський сайт, він показує оголошення відповідної тематики.

Приносять до 10% контекстного трафіку.


Кому підходить


• Всім компаніям для швидкого залучення цільових користувачів до сайту.

• Компаніям з яскраво вираженою сезонністю товарів та послуг для підтримки продажів, які регулярно проводять рекламні акції, для швидкого оповіщення аудиторії.

• Як додаткове джерело трафіку для ресурсів, які використовують SEO: якщо ви встигли вивести сайт у ТОП до сезону, то, задіявши ще й РК, ви отримаєте максимальний потік відвідувачів.

• Новим інтернет-проектам, недостатньо розвиненим для SEO просування. Як правило, пошукові системи не показують молоді сайти на високих позиціях у видачі.


Переваги


• Рекламу бачать лише зацікавлені у купівлі чи інформації люди.

• Перших відвідувачів, які перейшли з контексту на ресурс, очікується вже через кілька годин після запуску рекламної кампанії.

• Контекстною рекламною кампанією можна оперативно керувати в режимі реального часу: спланувати, запустити, отримати звіт, призупинити, зменшити або збільшити кількість оголошень, регулювати вартість переходу на сайт.

• Аукціонна модель ціноутворення дає можливість рекламодавцеві вибирати найкращі позиції для розміщення оголошення самостійно керуючи бюджетом. Ваше оголошення буде показано потенційним клієнтам, незалежно від змін в алгоритмах пошукових систем.

Недоліки


• Після припинення фінансування кампанії оголошення не відображаються, потік відвідувачів припиняється.

• Ви не застраховані від «скликання». Оплата КР здійснюється за кожен клік за оголошенням, і цим користуються несумлінні конкуренти: які організують масовий перехід по оголошеннях, щоб «звати» ваш бюджет та зупинити рекламну кампанію.

• Трафік досить дорогий, плата провадиться за кожен перехід відвідувача на рекламований ресурс. Вартість залежить тільки від конкурентності запиту серед рекламодавців, а й від навичок роботи з КР.

• Інструмент не підходить для проведення довгострокових та масштабних кампаній: вкладення виявляються значно вищими, ніж, наприклад, вартість пошукового просування сайту.

• Незважаючи на заяви рекламних сервісів про загальну доступність та простоту використання контексту, вам знадобиться час, ґрунтовний досвід та знання технологій, щоб зробити рекламну кампанію дійсно ефективною. Як показує практика, непідготовлені новачки витрачають до 50% свого бюджету марно.


Для проведення контекстної рекламної кампанії можна використовувати:


Google AdWords – система контекстної реклами від компанії Google, яка з'явилася в Інтернеті у 2002 році; на сьогоднішній день є головним рекламним проектом Google та основним джерелом прибутку.


Якщо у вас поки що недостатньо досвіду роботи з контекстом, є сенс звернутися до нашої агенції, де професіонали грамотно спланують і проведуть рекламну кампанію, що дозволить вам швидше досягти бажаних результатів та заощадити бюджет.


Послуга «Контекстна реклама»:


• розміщення оголошень у пошукових системах та на тематичних ресурсах,

• грамотне управління рекламною кампанією,

• швидке збільшення цільового трафіку на веб-сайт.


Досягніть кращих результатів


• Грамотно складайте список запитів, за якими будуть відображатися ваші оголошення. Для контекстної реклами, як і для просування по трафіку, актуальна порада щодо мінус-слів.

• Не шкодуйте часу створення текстів для ваших оголошень. Уникайте порожніх, неінформативних виразів.

Розкажіть про те, що потрібно користувачеві, лише в кількох словах: де, що, пощо. Оголошення буде потрапляти точно в аудиторію, яку влаштовують ваші ціни, асортимент, регіон. Імовірність конверсії відвідувачів у покупців зросте.

• Визначте цільову сторінку: наприклад, якщо оголошення сповіщає про акцію, користувач повинен потрапляти на сторінку саме з цією інформацією, а не на головну або в розділ «Контакти».


Налаштуйте тимчасове націлення. Він дозволить вирішити кілька завдань:

- якщо ваша аудиторія найбільш активна у певний час, правильно налаштована реклама буде показана цільовим відвідувачам.

- Ви зможете залучати користувачів тоді, коли ваша компанія здатна швидко обробити дзвінок або заявку клієнта,

– якщо бюджет не дозволяє вести контекстну кампанію 24 години на добу, ви можете заощадити, припиняючи покази оголошень у піковий для конкуренції годинник, коли ціна за клік різко зростає.

• Налаштуйте географічне націлення. Вибирайте для показу об'яв регіони, цікаві для вашого бізнесу: це залучить на сайт людей, які шукають товари та послуги на тій території, на якій ви готові їх надавати. Наприклад, компанія будує котеджі лише у Києві та Київській області. Очевидно, що трафік буде цільовим, якщо показувати рекламу мешканцям цього регіону.


Використовуючи сервіси Google Analytics, тестуйте та відбирайте найефективніші ключові слова, заголовки та тексти, відключайте оголошення з низьким показником CTR (нижче 0,5%) або оголошення, що не призводять до конверсій. Таким чином, можна підвищити віддачу від контекстної кампанії при зниженні витрат на її проведення.

Трафік з контекстної реклами


Дописати коментар

0 Коментарі