About Me

header ads

SEO-трафік

 SEO-трафік (трафік з пошукових систем, органічний трафік) – це відвідувачі, які переходять на ресурс за посиланнями на сторінці видачі пошукових систем (наприклад, Google). Користувачі самі роблять запити пошукачам про товари, послуги чи інформацію, вони зацікавлені та готові розглядати пропозиції, у тому числі і від вашого сайту.


Очевидно, що більшість органічного трафіку піде на ресурси, які займають високі позиції в пошуковій видачі (як правило, це перша сторінка, інакше – ТОП 10). Щоб сайт досягнув ТОПу, необхідно цілеспрямовано просувати його. Для цього вам слід:


• Підготуватись: провести аудит сайту, проаналізувати його поточні позиції та позиції конкурентів у видачі.

Оптимізувати ресурс: усунути помилки на сайті, що заважають просуванню, покращити технічні, текстові, візуальні характеристики сайту та надалі постійно розвивати ресурс, роблячи його кориснішим та зручнішим для відвідувачів.

• Працювати з масою посилань: збільшувати кількість зовнішніх посилань, які направляють користувача на сайт, що просувається з інших ресурсів, оптимізувати внутрішні посилання, які допомагають переміщатися по сторінках сайту. Обсяг і якість маси посилань є одними з найважливіших факторів, від яких залежать позиції ресурсу.


Кому підходить


Просування у пошукових системах – чудове рішення для компаній, які бажають:


• одержати стабільний потік цільової аудиторії;

• збільшити продажі через інтернет;

• підвищити впізнаваність компанії/бренду.


Це найуніверсальніший метод залучення трафіку на сайт. Він підходить усім компаніям, які мають продукт, попит на нього та якісний сайт. Виходячи з ваших цілей, особливостей бізнесу та веб-ресурсу, ви можете використовувати варіанти пошукового просування: просування за позиціями та просування по трафіку.


Просування за позиціями


Класичний варіант просування – виведення сайту на задані місця у пошуковій видачі за обмеженою кількістю високо- та середньочастотних запитів (ВЧ та СЧ), що наводять найбільшу кількість трафіку. (Якщо ви надасте перевагу скористатися послугами SEO-компаній, то оплата їх роботи буде проводитися за виведення ресурсу в заданий ТОП за необхідними запитами.)


Цей варіант просування, як правило, приносить бонуси: на більш високі позиції автоматично підтягуються і суміжні запити, що не увійшли до списку для просування, – низькочастотні (НЧ), але найбільше зацікавлених у покупці/замовленні відвідувачів.


Пошукове просування:


• оптимізація сайту – безкоштовно,

• проведення планових аудитів протягом усієї роботи з ресурсом,

можливість вибору оптимального тарифного плану.


Переваги


• Пошукова видача не сприймається користувачами як рекламний засіб – адже вони самі зробили запит Google, знайшли необхідну інформацію, зробили свій вибір.

• Довгостроковий, стабільний ефект: оптимізований, тобто зручний та корисний, сайт зможе утримувати високі позиції у видачі та залучати нових відвідувачів, які охоче стануть клієнтами.

• Невелика ціна цього методу порівняно з традиційною рекламою в офлайні (зовнішня реклама, радіо, ТБ тощо); успішне просування позиціям багаторазово виправдовує вкладені кошти.


Недоліки


• Пошукові системи пред'являють до якості сайту певні вимоги, що впливають ранжування. Проте гарантій виходу в ТОП, а тим паче чітких рекомендацій для досягнення не дають. Вам доведеться самостійно розумітися на тонкощах алгоритмів ранжирування, які можуть змінюватися щомісяця. Як наслідок – складно прогнозований результат.

• Ефективне просування у пошукових системах – процес безперервний: потрібен постійний контроль за змінами алгоритмів ПС, регулярна робота щодо розвитку сайту.

• Виведення сайту в ТОП видачі займає не менше 4-6 місяців (цей пункт - швидше, корисне обмеження, ніж недолік: прискорюючи просування, можна викликати санкції пошукових систем).


Досягніть кращих результатів

• Наповнюйте сайт якісним, корисним для ваших відвідувачів контентом та не забувайте про його оптимізацію. Так ви значно збільшите шанси ресурсу на високі позиції у пошуковій видачі, а отже, і на якісний трафік.

• Відповідально підходить до формування списку запитів для просування – семантичного ядра сайту (СЯ).

• Для просування вибирайте запити, за якими ваш сайт вже знаходиться у ТОП 100 видачі пошукових систем, це заощадить ваші гроші та час.

• Регулярно проводьте «чистку» семантичного ядра: якщо бачите, що запити в ТОПі, але трафіку не приносять, відмовляйтеся від таких запитів та підбирайте нові.

• Використовуйте аналітичний сервіс Google Analytics: налаштовуйте цілі, збирайте статистику переходів із пошукових систем, вичленюйте найбільш конверсійні запити та просуйте їх у ТОП.

• Не женіться за кількістю зовнішніх посилань, орієнтуйтеся на якість: розміщуйте посилання на ваш сайт тільки на якісних майданчиках (їхня тематика повинна максимально відповідати тематиці вашого ресурсу).

• Не поспішайте нарощувати масу посилань, враховуйте вік і репутацію сайту: за різке збільшення зовнішніх посилань ресурс може потрапити під фільтр «Посилальний вибух». Зважена, а отже, безпечна закупівля посилань, як правило, потребує від 3 до 6 місяців.


Просування по трафіку


Кінцевою метою цього варіанта просування ресурсу є не сам факт виведення сайту на топові позиції на запити, а формування потоку цільової аудиторії з пошукових систем. (Відповідно, якщо ви працюєте з підрядником, використовуючи цей варіант, ви платите лише за відвідувачів, які прийшли на ваш сайт за певними запитами.)


Принципова відмінність трафікового поступу від просування за позиціями – підхід до формування СЯ. У цьому випадку просувають кілька сотень запитів, переважно низькочастотних, що дає більшу стабільність при просуванні та припливу цільових відвідувачів вже через кілька тижнів роботи.

• Проводьте аналіз юзабіліті ресурсу (зручності користування сайтом).


Просування за ВЧ та СЧ запитами:


багато трафіку,

менший % конверсії,

важче і дорожче вивести у ТОП та утримати позиції.


Просування по НЧ запитам:


невеликий трафік,

більший % конверсії,

простіше та дешевше вивести в ТОП та утримати позиції.


Кому підходить


• інтернет-магазини, що пропонують широку лінійку товарів;

• великим брендам, які працюють у об'ємній галузі (наприклад, туризм, фармацевтика, автозапчастини);

• порталам, які перепродують трафік чи рекламу;

• тим, хто хоче збільшити віддачу від просування за позиціями.


Переваги


• Порівняно короткі терміни досягнення результату – відчутне збільшення трафіку буде помітним вже через 1–2 місяці.

• Велика кількість запитів для просування дозволяє уникнути суттєвих втрат трафіку при змінах алгоритмів ранжирування пошукових систем (на відміну від ТОПових позицій щодо ВЧ та СЧ запитів, які можуть сильно просісти в цьому випадку).


Недоліки


• Застосовність: метод добре підходить для великих інтернет-магазинів або порталів, але малоефективний для невеликих сайтів. Це слід враховувати при виборі способу просування: трафіку або позицій.


Досягніть кращих результатів


• Зберіть максимально повне та цільове семантичне ядро (СЯ), при його складанні орієнтуйтесь на низькочастотні запити.

• Якщо ви що-небудь продаєте на сайті, то при підборі СЯ обов'язково наголошуйте на транзакційних запитах (з використанням слів «купити», «замовити», «вартість», «ціна»).

• Якщо ви працюєте з підрядником, складіть для нього список мінус-слів – запитів, за якими вам не потрібний трафік. Наприклад, ви продаєте тільки нові автомобілі, і люди, які прийшли на запит «купити автомобіль з пробігом», не стануть вашими покупцями – це нецільовий трафік, за який вам платити не вигідно. Відповідно, мінус-словами для вашого СЯ будуть «вживані», «з пробігом», «вживані».

• Слідкуйте, щоб підрядник не використовував для просування ключові фрази, що включають назву бренду (наприклад: «продукція фермера іванова»): у відповідь на такі бренд-запити відповідні ресурси видаються на перших позиціях без оптимізатора.

• Не забувайте аналізувати статистику вашого сайту: пошуковий трафік, відсоток конверсії, наявність відвідувачів на запити з мінус-словами. На основі даних аналітики актуалізуйте СЯ для залучення найбільш лояльного трафіку.

SEO-трафік


Дописати коментар

0 Коментарі