Ця стаття розрахована для новачків, котрі хочуть розкрутити свій сайт. Ця стаття допоможе зрозуміти, що з чого полягає, і покаже напрямок, у якому можна рухатись для досягнення результатів.
Насправді розкрутити сайт не так складно, як здається. Все дуже просто, але вимагає кропіткої постійної роботи, щоб справді досягти хороших результатів.
У цьому пості я розповім вам, як розкрутити сайт і що для цього необхідно.
Отже, тепер усе по порядку:
Контент на сайті чи тексти
Звичайно все залежить від типу сайту, який ви хочете просунути. Типи сайту я поділяю на:
продавець
інформаційний
Під сайтом, що продає, я маю на увазі сайт, який продає товари або послуги. Наприклад, інтернет магазин або сайт компанії, що вказує професійні послуги у певній галузі.
Інформаційний сайт – це часто портал, ЗМІ, або просто проект, на якому є інформація про якусь нішу. Він постійно оновлюється новим та цікавим контентом.
Чим цікавіший контент на сайті, тим легше його просунути в пошукових системах, оскільки люди самі посилатимуться на вашу корисну інформацію.
Ключові слова
До початку просування сайту потрібно визначити, за якими ключовими словами це потрібно робити.
Оптимізація сайту
title, keywords, description
текст (контент)
код
Оптимізація контенту на сайті
Для того щоб сайт краще сприймався пошуковими системами, його текст повинен бути більш оптимізованим.
Після того, як сайт оптимізований потрібно переходити до зовнішніх факторів.
Просування сайту
Перше що нам потрібно при просуванні, щоб просувається сайт проіндексувала пошукова система.
Для початку потрібно його самому додати до пошукових систем.
Для просування сайту вам необхідно буде отримувати посилання із потрібними ключовими фразами на ресурс. Тобто наприклад на сайті А буде варте посилання на ваш сайт із ключовим словом шини. Чим більше таких посилань, тим більше шансів, що сайт вище підніматиметься в топ пошукових систем.
Входження
Для пошуку Google краще використовувати прямі входження.
Види посилань
Для того щоб просунути сайт в топ пошукових систем грамотно і не бояться різних санкцій, які пошукові системи постійно вводять, краще використовувати множинні джерела та види посилань.
А це:
постові (посилання з блогів)
контекстні посилання
посилання у статтях
посилання з головних сторінок
посилання з внутрішніх сторінок
посилання з каталогів
посилання із соціальних закладок
наскрізні посилання
Також посилання є орендовані або розміщені назавжди. Звичайно ж, у перспективі посилання назавжди вигідніше, але вони не так швидко працюють як орендовані посилання.
0 Коментарі